Zestaw PRO przód/tył - Honda Civic / CRX 92-00

PRO_F/R_CIVIC_92

Dostosowywanie produktu

Po zapisaniu produktu klienta, pamiętaj o dodaniu go do koszyka.

loader

* - pola wymagane

6 300,00 zł

Dodaj do listy życzeń


Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

Zestaw PRO PRZÓD / TYŁ - każda oś sterowana odrębnie

Dedykowany do:
Honda Civic
Honda CRX

EG2, EG3, EG4, EG5, EG6, EG8, EG9, EH6, EH9, EJ1, EJ2, EK1, EK3, EK4, EJ6, EJ8, EJ9
1992-2000

Zestaw robiony na zamówienie pod zawieszenie gwintowane klienta
Potrzebne wymiary: http://www.mapet-tuning.com/xxx/air/coilover-pomiar.jpg


Potrzebne wymiary zawieszenia:
http://www.mapet-tuning.com/xxx/air/coilover-pomiar.jpg


Opis:
Zestaw PRO dedykowany jest dla wymagających klientów. Zbudowany na najlepszych podzespołach. Pozwala sterować każdą osią z osobna za pomocą np. trzyprzyciskowego pilota kablowego i nie zamyka możliwości dalszej rozbudowy. Zawsze można dokupić kilka komponentów i rozbudować ten zestaw na dowolny bardziej rozbudowany system. Płynna regulacja - możliwość ustawienia auta na różnych poziomach. Robiony na zamówienie pod zawieszenie gwintowane klienta.


W zestawie:

- Zbiornik: 15l + obejmy 
- Kompresor:  VIAIR 380C (opcjonalnie inne kompresory Viair)
- Czujnik ciśnienia i przekaźnik
- Sterowanie na kablu: 3-przyciskowy pilot Marco Garage
- Sterowanie bezprzewodowe
- Manometry: 2x 1,5" VIAIR ( opcjonalnie 3 manometr dla zbiornika lub inne)
- Okucia: Marco-Garage Aluminium
- Rękawy
- Zawory: Elektromagnetyczne HAFNER / METALWORK - typ 5/3 - 1/4" - 2 szt.
- Przewód powietrzny 6mm: 25m
- Złączki metalowe skręcane
- Odwadniacz ze złączkami 
- Zawór odwadniający


Inne opcjonalne elementy:
- Skracanie przednich amortyzatorów 
- Amortyzatory gwintowane - cena zależna od marki


Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas oczekiwania.

Zestawy air-RIDE nie posiadają atestów i homologacji na drogi publiczne.


Foto poglądowe!

Schemat poglądowy. Nie zawiera wszystkich potrzebnych elementów. W przypadku zastosowania innych podzespołów możliwa lekka zmiana schematu!

  • Średnica tłoczyska (przód): 11 mm; 12,45 mm; 15 mm; 16 mm; 18 mm; 20 mm; 22 mm; 25 mm; Inne (wpisz w komentarzu)
  • Wymiary gwintu amortyzatora (przód): M50x1,5; M52x1,5; M52x2 zwykły; M52x2 trapezowy; M52x3 trapezowy; M53x2; M54x1,5; M55x2; Inny (wpisz w komentarzu)
  • Średnica tłoczyska (tył): 11 mm; 12,45 mm; 15 mm; 16 mm; 18 mm; 20 mm; 22 mm; 25 mm; Inne (wpisz w komentarzu)
  • Wymiary gwintu amortyzatora (tył): M50x1,5; M52x1,5; M52x2 zwykły; M52x2 trapezowy; M52x3 trapezowy; M53x2; M54x1,5; M55x2; Inny (wpisz w komentarzu)