Regulamin sklepu mapet-TUNING airRIDE-System

mapet-TUNING airRIDE-System prowadzony jest przez :
BEST DESIGN Janecki Łukasz
NIP 772-214-29-31
REGON 240898073

Nr konta bankowego
Mbank odział BRE Bank:
75 1140 2004 0000 3402 5238 0595

  1. Zakupów w Sklepie mogą dokonywać podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby fizyczne, które utworzyły Konto Klienta bądź też złożyły zamówienie drogą mailową lub telefoniczną. Utworzenie i posiadanie Konta Klienta jest bezpłatne.
  2. Zawartość sklepu internetowego airRIDE-System nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
  3. Użytkownik, składając zamówienie, zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
  4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
  5. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
  6. Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu potwierdzającą przyjęte zamówienie. Zastrzegamy sobie możliwość telefonicznego lub mailowego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.
  7. airRIDE-System w każdym przypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do rzetelności takiego zamówienia.
  8. Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone i uiszczona ustalona przedpłata. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.
  9. Ceny towarów znajdujących się w ofercie naszego Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  10. airRIDE-System zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  11. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.
  12. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego przez klienta asortymentu i jest uzgadniany indywidualnie lub jest podany w opisie danej grupy towarowej. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy. W wypadku gdy dostawa towaru od producenta do nas opóźnia się lub towar został wycofany z produkcji – zamawiający zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
  13. Do ceny towaru należy doliczyć koszty wysyłki. Koszt przesłania paczki ponosi kupujący – więcej informacji na stronie Wysyłka i Zwroty.
  14. airRIDE-System nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez  firmy kurierskie.
  15. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych w tym numeru telefonu.
  16. Płatność za zamówiony towar może nastąpić gotówką lub przelewem na konto.
  17. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez nasz sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba, że strony postanowią inaczej.
  18. Dołożono wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne dostępnych w sklepie towarów były prawdziwe i aktualne. Sklep nie odpowiada jednak za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta.
  19. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.
  20. Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest zmienna i podlega stałej aktualizacji.
  21. Oferta ważna tylko na terenie Polski.
  22. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki przesłanych powstałych podczas transportu należy zgłaszać po sporządzeniu protokołu szkodowego spisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki w momencie odbioru przesyłki. Przy odbiorze należy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera!! Informujemy , że reklamacje towaru uszkodzonego w transporcie zgłaszane bez protokołu szkody są odrzucane przez firmę kurierską! 
  23. W przypadku ewentualnych reklamacji towarów, które nie są objęte gwarancją producenta należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację, należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (np. faktury) oraz opisać przedmiot reklamacji.
  24. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 roku, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  25. Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu internetowego airRIDE-System.
  26. Informujemy, ze ani nasza firma, ani producent danego towaru nie dostarcza w okresie reklamacji produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub montażu i demontażu!
  27. Zestawy zawieszeń pneumatycznych i podzespoły, a w szczególności okucia i zmodyfikowane w ten sposób zawieszenia, nie posiadają homologacji i atestów. Przeznaczeniem ich są głownie zloty i pokazy poza drogami publicznymi. Każdy użytkownik montując jakikolwiek system air-ride robi to na własną odpowiedzialność.
     
  28. W przypadku wysyłki za granicę - w momencie reklamacji wadliwego towaru lub wymiany wszystkie koszty spedycyjne pokrywa kupujący!
     
  29. W przypadku reklamacji wadliwego produktu na terenie Polski należy zgłosić wadę mailowo lub telefonicznie. Wadliwy przedmiot należy odesłać wraz ze sporządzonym protokołem opisującym usterkę. Reklamacje weryfikujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, chyba że sytuacja wymaga dłuższej weryfikacji, co jest uzgadniane z kupującym.
  30. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu, jak również opisy produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy - zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.



    KUPUJĄC W NASZYM SKLEPIE AKCEPTUJESZ NASZE WARUNKI I REGULAMIN!!!




    WYSYŁKA ZWROTY :

    - paczki wysyłamy kurierem
    - możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu!

    1. Koszty wysyłki ponosi Kupujący

    2. W przypadku zakupu kilku produktów Klient płaci za transport tylko wartość usługi transportowej najcięższego produktu chyba, że wartość wysyłki wzrasta wielokrotnie ze względu na wagę i objętość sumy - wówczas cena ustalana jest indywidualnie.

    3. Sklep airRIDE-System  wszelakie zamówienia realizuje tylko po przedpłacie całości lub części kwoty na konto sklepu wg odrębnych ustaleń.

    4. Czas dostawy w przypadku firmy kurierskiej wynosi jeden dzień roboczy od momentu wysłania (NIE od dnia zamówienia!). W przypadku opóźnień prosimy o kontakt.

    5. Wysyłka "Za pobraniem"  dostępna jest tylko w specjalnych przypadkach.

    6. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w podanym czasie, z przyczyn od nas niezależnych, sklep airRIDE-System skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

     

    UWAGA!  Pamiętać należy, iż część towaru sprowadzana jest często z zagranicy, więc przed zamówieniem prosimy o zapytanie w celu ustalenia czasu oczekiwania!

    Jako, że w dużej mierze zajmujemy się produktami wykonywanymi na zlecenie pod klienta - NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU TOWARU !!!
    oprócz sytuacji gdy:
    - Towar mimo zapewnień producenta nie pasuje do modelu pojazdu
    - Towar ma wady fabryczne

     

    7. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru (który nie jest towarem "na zamówienie") Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.
    W przypadku skorzystania z prawa zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością należy przesłać na adres sklepu z dopiskiem „zwrot” po wcześniejszym ustaleniu tego drogą mailową lub telefoniczną.
    Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania i uszkodzenia.
    Do zwracanego towaru należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie banku i numeru konta. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Klient ponosi koszt wysyłki zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.


    UWAGA! NIE ODBIERAMY PACZEK WYSYŁANYCH ZA POBRANIEM!!!
    Klient reklamując, bądź zwracając towar musi go wysłać paczka bez pobrania, dopiero po oględzinach realizujemy reklamację towaru.

    8. W razie gdy przesyłka dojdzie uszkodzona przed odbiorem przesyłki adresat jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania i zawartości. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy przy odbiorze spisać protokół uszkodzenia i najlepiej nie odbierać przesyłki! W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą kurierską w dochodzeniu odszkodowania. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta. Proszę również pamiętać o odpowiednim wypełnieniu protokołu i zaznaczeniu, że towar był odpowiednio zabezpieczony (tektura, papier, folia bąbelkowa itp.)

    GWARANCJA:

    1. Wszystkie towary oferowane i sprzedawane za pośrednictwem strony posiadają gwarancję 12 miesięcy.

    3. Gwarancja jest ważna jedynie z dowodem zakupu jakim jest faktura lub paragon.

    4. W przypadku zamiaru zgłoszenia reklamacji towaru na który została wystawiona karta gwarancyjna prosimy o uprzedni kontakt z biurem.

    6. Bieg terminu gwarancji jest liczony od dnia wystawienia Faktury VAT/ Paragonu.

    7. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia w wyniku eksploatacji.

    8. Gwarancją nie są objęte również:
    - uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia produktu i spowodowane tym wady oraz:
    - uszkodzenia i wady, które powstały w wyniku używania lub transportowania sprzętu niezgodnie z instrukcją użytkowania, transportu i konserwacji;
    - uszkodzenia i wady, powstałe w wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji;
    - uszkodzenia i wady które powstały w wyniku samodzielnych, niedozwolonych przeróbek, napraw, zmian konstrukcji dokonywanych przez Użytkownika.

    9. W razie stwierdzenia wad produktu przez kupującego, kupujący ma prawo do reklamacji zakupionego towaru. W tym wypadku obowiązują zasady gwarancji producenta. Zwrot produktu odbywa się na koszt kupującego. Po odbiorze towaru następują oględziny zwróconego towaru. Jeśli zostanie stwierdzone, że zwrócony towar był używany wówczas następuje zwrot tego towaru do kupującego na jego koszt

    11. Do przesyłki reklamacyjnej musi zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura) i (jeśli występuje) wypełniona karta gwarancyjna oraz informacja o koncie na które ma być przelana ewentualna należność.

    12. Proszę zachować oryginalne pudełko!!! Jest wymagane przy większości reklamacji.

    13. Informujemy, ze ani nasza firma, ani producent danego towaru nie dostarcza w okresie reklamacji produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub montażu i demontażu!

    14 . Do przesyłki reklamacyjnej musi zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura) i (jeśli występuje) wypełniona karta gwarancyjna oraz informacja o koncie na które ma być przelana ewentualna należność. W tym celu należy do zwrotu załączyć wypełniony poniższy formularz:

    http://www.mapet-tuning.com/xxx/zwrot_towaru.pdf


    UWAGA: Reklamacje towaru, który zaraz po rozpakowaniu okaże się uszkodzony - NIE są pozytywnie rozpatrywane przez firmę kurierską, jeśli kupujący nie sporządził przy odbiorze paczki protokołu uszkodzenia przesyłki!!!


    PAMIĘTAJ !!! - SPRAWDŹ TOWAR W OBECNOŚCI KURIERA !!!!


    KUPUJĄC W NASZYM SKLEPIE AKCEPTUJESZ NASZE WARUNKI I REGULAMIN!!!