Zestaw PRO przód/tył - Audi A1 / A2 z amortyzatorami

PRO_F/R_9N_gwint

6 700,00 zł


Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

Zestaw PRO PRZÓD / TYŁ - każda oś sterowana odrębnie - z amortyzatorami

Dedykowany do:
Audi A1
Audi A2
Seat Ibiza / Cordoba - 6L / 6J
Skoda Fabia 5J / 6Y
VW Polo 9N / 9N3
VW Polo 6R

tylko fwd



Opis:
Zestaw PRO dedykowany jest dla wymagających klientów. Zbudowany na najlepszych podzespołach. Pozwala sterować każdą osią z osobna za pomocą np. trzyprzyciskowego pilota kablowego i nie zamyka możliwości dalszej rozbudowy. Zawsze można dokupić kilka komponentów i rozbudować ten zestaw na dowolny bardziej rozbudowany system. Płynna regulacja - możliwość ustawienia auta na różnych poziomach. 


W zestawie:
- Zbiornik: 15l + obejmy 
- Kompresor:  VIAIR 380C (opcjonalnie inne kompresory Viair)
- Czujnik ciśnienia i przekaźnik
- Sterowanie na kablu: 3-przyciskowy pilot Marco Garage
- Sterowanie bezprzewodowe
- Manometry: 2x 1,5" VIAIR ( opcjonalnie 3 manometr dla zbiornika lub inne)
- Okucia: Marco-Garage Aluminium
- Poduszki
- Zawory: Elektromagnetyczne HAFNER / METALWORK - typ 5/3 - 1/4" - 2 szt.
- Przewód powietrzny 6mm: 25m
- Złączki metalowe skręcane
- Odwadniacz ze złączkami 
- Zawór odwadniający
- Amortyzatory przód i tył
- UWAGA ! W celu montażu okuć przód i tym samym większego obniżenia auta należy zeszlifować seryjną poduszkę makpersona wg rysunku: http://www.mapet-tuning.com/xxx/air/poduszka_mk5.pdf

Sugerujemy użycie Camber Plates w przypadku niektorych modeli.



Inne opcjonalne elementy:
- Camber Plates Przód (daje możliwość regulacji kąta i lekko dodatkowo obniża przód) 
- Skracanie przednich amortyzatorów 


Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas oczekiwania.

Zestawy air-RIDE nie posiadają atestów i homologacji na drogi publiczne.


Zalecane przez producenta ciśnienie w poduszkach RUBENA 130 to max 6 bar!





Foto poglądowe!

Schemat poglądowy. Nie zawiera wszystkich potrzebnych elementów. W przypadku zastosowania innych podzespołów możliwa lekka zmiana schematu!