Zestaw BASIC - Audi A4 B5

BASIC_A4_B5

Dostosowywanie produktu

Po zapisaniu produktu klienta, pamiętaj o dodaniu go do koszyka.

loader

* - pola wymagane

4 300,00 zł

Dodaj do listy życzeń


Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

Zestaw BASIC - wolny przód / tył

Dedykowany do następujących modeli:
Audi A4 B5

tylko fwd


Potrzebne wymiary:
http://www.mapet-tuning.com/xxx/air/coilover-pomiar.jpg

Opis:
Zestaw podstawowy to tani sposób na air-RIDE. Przeznaczony dla osób, którym nie zależy na show i szybkości, ale chcą mieć możliwość położenia na glebie auta na zlocie i podniesienia przy próbie pokonania progu zwalniającego. Prędkość działania podobna jak w samochodach wyposażonych w system NIVO. Zestaw pozwala na sterowanie każdą osią z osobna i nie zamyka możliwości rozbudowy. Zawsze można dokupić kilka komponentów i rozbudować ten zestaw na dowolny szybszy system. Płynna regulacja - możliwość ustawienia auta na różnych poziomach. Robiony na zamówienie pod zawieszenie gwintowane klienta.


Uwaga! w przypadku audi A4 B5 najlepiej na ciepło np. opalarką uformować plastykowe nadkole z tyłu, by nie obcierała o nie poduszka.


W zestawie:
- Zbiornik: 15l
- Obejmy
- Kompresor 380C
- Czujnik ciśnienia i przekaźnik VIAIR
- Sterowanie : 2 przełączniki pneumatyczne by AVS
- Manometry: 2x 1,5" VIAIR
- Okucia: Marco-Garage Aluminium
- Poduszki
- Przewód powietrzny 6mm: 25m
- Złączki: metalowe skręcane
- Zawór odwadniający 1 szt



Inne opcjonalne elementy:
- Skracanie przednich amortyzatorów 
- Amortyzatory gwintowane - cena zależna od marki


Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas oczekiwania.

Zestawy air-RIDE nie posiadają atestów i homologacji na drogi publiczne.


Zalecane przez producenta ciśnienie w poduszkach RUBENA 130 to max 6 bar!

Foto poglądowe!



Movie with English subtitles:



Schemat poglądowy. Nie zawiera wszystkich potrzebnych elementów. W przypadku zastosowania innych podzespołów możliwa lekka zmiana schematu!

  • Średnica tłoczyska (przód): 11 mm; 12,45 mm; 15 mm; 16 mm; 18 mm; 20 mm; 22 mm; 25 mm; Inne (wpisz w komentarzu)
  • Wymiary gwintu amortyzatora (przód): M50x1,5; M52x1,5; M52x2 zwykły; M52x2 trapezowy; M52x3 trapezowy; M53x2; M54x1,5; M55x2; Inny (wpisz w komentarzu)
  • Średnica tłoczyska (tył): 11 mm; 12,45 mm; 15 mm; 16 mm; 18 mm; 20 mm; 22 mm; 25 mm; Inne (wpisz w komentarzu)
  • Wymiary gwintu amortyzatora (tył): M50x1,5; M52x1,5; M52x2 zwykły; M52x2 trapezowy; M52x3 trapezowy; M53x2; M54x1,5; M55x2; Inny (wpisz w komentarzu)